Alla inlägg under januari 2009

Av I J - 31 januari 2009 22:09

Jag äter (trumvirvel) yoghurt och musli! 

Av I J - 31 januari 2009 21:59

Och vågen visar på 54 kg. Iklädd endast underkläder och smått halvdöd av svält. När jag har ätit har den nog gått upp ett par kilo igen!


Vikten är oviktig egentligen, det är midjemåttet som är intressant, eller snarare det nedanför midjan - bilringen, kärlekshandtaget eller fetmamagen som man också kan kalla den.


Det är 22 veckor kvar. 

Av I J - 31 januari 2009 20:57

Vad hade jag på mig när jag vägde mig senast? Minns inte. Men från och med nu ska jag bara ha underkläder på mig, alternativt vara helt utan kläder.


Undrar också om jag verkligen är sugen på chips eller inte. Annars kan jag ju hoppa det. Och bara ta ett litet litet glas vin kanske.


Hungrig är jag också. Bäst att äta något... Vad är jag sugen på? Och vad har vi hemma? 

Av I J - 29 januari 2009 21:05

Jag måste, och vill, komma mig ut och gå lite oftare - måste få upp flåset! Sen måste, och vill, jag komma igång och träna core hemma.


Om min mage ska försvinna och bli platt och vältränad måste jag ju träna också!!! Kan inte bara sitta hemma och hata min mage och önska mig en ny. Jag måste faktiskt jobba på det.



Av I J - 29 januari 2009 21:02

Inte mycket till motion idag. En liten liten promenad på rasten.


Har inte orkat. Förkylning i kroppen?


Frukost: Yoghurt + musli + russin  

Mellanmål: Två mackor med bregott 

Lunch: Lax och spenat-pasta

Middag: Spaghetti + köttfärssås

Ett äpple.


Multivitamin-brus. 

Av I J - 28 januari 2009 21:00

Tränat Core. Ingen promenad.


Inget onyttigt, men heller inga mängder nyttigheter...



Av I J - 27 januari 2009 22:20

Frukost: Havregrynsgröt + äpplemos

Mellis: Två mackor med Bregott

Lunch: Paj + machesallad

Mellis: Panini med örtcreme och salami (god!)

Kvällsmat: Yoghurt + musli + russin + hela linfrö

Frukt under dagen: Clementin + banan


Dåligt intag av vatten.


Promenerade från C och hem. 

Av I J - 26 januari 2009 22:16

Sprang en halvtimme, varvat med powerwalk.


Lite känningar i knäna men annars pigg och fräsch i kroppen. Får jag lov att säga.


Inget onyttigt har kommit i min mun.


Vågen visar på 55 kg. Kanske 55,1.

Frukost: yoghurt + musli + russin

Lunch: kycklinggryta + spaghetti

Mellanmål fm: Två mackor

Mellanmål em: Banan


Rätt ok intag av vatten.


Eter träningen på kvällen blev det återhämtningsdryck och paj med machesallad.


Ingen torrborstning eller scrub på kroppen. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards